NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

نوایگان شعر طنز نو از ((گمنام))

این شعر نو طنز را آقای گمنام برای درج در وبلاگ نوایگان طنز ارسال کرده :


نغمه ای می شنوم

خش خش یک موجود

در کنار گونی آرد و برنج

من سوالی دارم

نکند در گونی

برگ خشکی باشد؟!

روی آن هم قدم عابر پیر

آن صدا نزدیک است

در گونی باز است

دیدمش مشکی بود

آن هم از جنس جلک

جست و سوی لگن نونی رفت

خانمان پر شده از مشک جلک

بی بی بیچاره من

شوق آن داشت که کماچی بخورد

ولی آن مشک کثیف

ناخنک زد به کماچ

به سرم زد فکری

تله ای آوردم

انکی انجیر خشک

روی آن دام نهادم

تا که آن مشک فضول

سوی انجیر آید

من به عینه دیدم که به دامم افتاد

من دگر هیچ نگویم

که چه آمد به سر مشک جلک

من فقط این گویم

تله ای باید ساخت


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد علی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://WWW.MAHDAVIAT59.MIHANBLOG.COM

سلام
تو دلت بری اون مشکو نیسوزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام محمد علی
فکر کنم جواب شاعر این باشه
قتل الموزی قبل ان یوزی

محمد علی سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.mahdaviat59.mihanblog.com

سلام.خسته نباشی
از آقای گمنام تشکر میکنم.تا حالا شعر به این زیبایی راجع به عشقم نواگون نشنیده بودم.واقعا دمش گرم.
موفق جون خودت هم این سوسول بازیها را بذار کنار،بذار مردم آزادانه نظر بدن.نیاز به تایید دیگه چه صیغه ایه؟
غیر اخلاقیه،وگرنه یوزر و پسوردتا دارم،میتونم خودم برم تاییدش کنم
یا علی

سلام
با احترام به شما و پیشنهادتون و تشکر از اینکه به وبلاگ سر زدید.
به نظر من اینکه نظرات بعد از تایید توی وبلاگ ثبت بشوند این کار سوسول بازی نیست یه نوع احتیاط است در برابر شوخی های بعضی دوستان
ضمنا به دست آوردن یوزر پسورد به این راحتی ها هم نیست اگر خواستی خصوصی یادت میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد