NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

نوایگان و جملاتی با لهجه نوایگانی

سلام به دوست داران روستای نوایگان

 چند تا جمله با لهجه زیبای مردم خوب نوایگان نوشتم  

امیدوارم که خوشتون بیاد  

ضمنا اگر شما هم جملاتی با لهجه شیرین نوایگانی  

در قسمت نظرات بنویسد ممنون میشم 

  

راستی کلیپ تبلیغ چی توز را سمت چپ وبلاگ حتما ببینید   

یی مچی اش بده تا سلته بشه

یک استخانی به دستش بده تا آرام بشه  

عه لوو جولاکا نشو که پترشک ته میکنه
از بلندی آویزون نشو که خیس میشی  

مث یی کله پشتی خودشه مچنه کر ده  

مثل یک لاکپشت خودشو جمع کرده  

نانجیو بدذات عه پرون پینجوک شه واترسند

نا نجیب بد به صورت مکرر نیشکون از او گرفت  

اوی نه نه یی رقمی مچو اش واکلاچید که عه توش واپهکید

وای مامان یه جوری استخان را خورد که سرفه اش گرفت  

یی ولکی بوشون با کفشک دپهسا زد عه تو گورده اش

ناگهان باباش با دمپایی مکرر زد به پشت کمرش  

یی دوفی پاش ملسیدو فر خورد عه توی غمپ عو 

ناگهان پایش لیز خورد و افتاد توی چاله آب  

اوی نه نه ام شلغوندی تو خو دسم اش لچوندی

وای مامان مرا له مردی تو که دست منو شکوندی  

بدخت بگورز که کل بز گلاتی واسلید

بیچاره فرار کن که لانه زنبور سرخ حالت دفاعی به خودش گرفته  

رچنه های کچنو عه در اومد بپا که پترشک ته نکنه

دل و روده های جوجه بیرون اومده مواظب باش ترشح بهت نکنه  

سک دورو نکن که جهلی میشه عه تم میجکه و ته میداوونه

اذیت گوسفند نر نکن که عصبانی میشه و بالا میپره و دنبالت میکنه  

 

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
هم ولایتی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

میخوام برم عه خونه بری هین دو من استخونو یه کل کتخی بکنم ممل هم عه تو ننیه حالا عه بس چنالک زده خرش عه هم امده جغنتکو هم رفته یللی تللی ایه اومد ترکی تری وعه کوژی جونش
(میخواهم بروم خانه برای شوهرم غذا بپزم بچه ام در گهواره از بس جیغ کشیده گلویش درد امده بسرم هم رفته بیرون ولگردی اگر بیاید با چوب کتکش میزنم )

ایخو والله خیلی قشنگ بید
با ترکی تر اش نزن بدخت برات گناه داره

هم ولایتی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ق.ظ

خیلی ای قسمتش قشنگ بید بعد مدتا یه کلیه خنیدم
وال تا اش بزنم دلم خنک بشه جز جیگرم داده الهی واپره الهی داغمون بگیره الهی ریش عه کف تووه سیاه بشه کاکا تو خو نندونی مون چرزونده

آفرین

هم ولایتی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ق.ظ

بر پشت بون خاطراتم ویسادم وبچه گی ام را سیل میکنم دلم هوی نووگون کرده البته نووگون قدیم بااون کیچه های گلی و پر اوشلش صبح زود باصدی خروس همساده بیدار میشدم بوی نون تازه میخورد عه دماغم دلم بری کماچ چرب برا چورک های بی بی بری عباس خدابیامرز تنگ شده (هوی بیا خاگ داریم خاگ محلی دونه ۵تومن)نندونم بخنم یا بگروم (اشک ولبخند )تاحالا شده هم بخندی وهم بگروی الان که دارم مینویسم اشکام عین نودونه عه چشام میرزه هم خندم گرفته شاید دیوونه شدم
اون روزها ایقد بی غل وغش بیدیم گاهی تموم غصه هایمان بایک نقل سرچوبی فراموش میشدتمام اسباب بازیهای ما بچه ملل هایی بود که بی بی برایمان درست میکرد گاهی هم با شل ظرف درست میکردیم
یادمه زمانی که برق نبید وختی میرفتیم عه دارا برنامه کودک که شروع میشد مجری با بچه ها سلام میکرد چون مستقیم به دوربین نگاه میکرد من فکر میکردم اوم میبینه وبه من لبخند میزنه ریم نیشدومیرفتم قام میشدم
اه دنیای پراز رنگ وریا!کجاست ان همه سادگی ؟کجاست ان همه صفا ومحبت؟دلم گرفته است دلم تنگ قصه های بی بی است (شانلی قرص پنیر/گاو زرد/گیزیلو )قصه هایی که فراموش شده اند
دلم هوای خرکو کرده است هروخت باوا عه باغ می اومد همراه علف که بری خرش می اورد کلی هم خرکو بری ما میچید
دلم هوای ملق رزی کرده میزدیم سر چوخ وعه ری تش اش میورشوندیمو میخوردیم عین مرغ سوخاری بید
همه چیزش قشنگ بید حتی وختی ننون با کفشک میفتید عه جنون او مون میزدمن عاشق ولایتم هستم هرکجا که باشم اما مردمانش ان مردم باصفا نیستند دلم از همه شان گرفته است

هم ولایتی که هنوز نفهمیدیم کی هستی مطالبت واقعا زیباست
آفرین

هم ولایتی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ق.ظ

مهم اینه که من هم ولایتی هسم قومدون تقی یا نقی چه فرق میکنه
واقعا دس مریزا نووگون زندش کردی خدا بوتون اش بیامرزه عه میوه های بهشتی اش بدن خیلی مرد عزیزی بید
راسی من اومسال نه کاژشیر نوبر کردم نه اغر ایه خدی مامد کرد عه گیرت اومد خوردی یادی هم عه هم ولایتی بکن فقط چند تا دونه بادم پسکو نو بر کردم

سلام اگر خودتون را معرفی میکردید با اسم و فامیل
حتما از مطالب شما در صفحه اصلی وبلاگ استفاده میکردم ولی با اسم هم ولایتی نمیتونم این کار را بکنم
به هر حال از نظرات شما ممنونم

انصاری یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام بسیار زیبا بود آقای قانعی ما منتظر مطالب جدید شما هستیم

سلام با تشکر از اینکه نظر دادید انشا الله به زدوی مطلب جدید را میگذارم

حسین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

سیلامممممم ای ول این تصویر ی که گذاشتی مربوط به قارچ میشه

سلام قارچ نه جای دنبل این شکلیه قارچ که زیر زمین نیست

قومدین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

اهوالت.راسی فیلم نوویگون که شبکه فارس ناده هم بنه عه تو کت وبلاگت تا ما هم سیلش بکنیم.دس مرزا.فرصت؟نخسی.مشقات؟همش

سلام مشقام نه حالا بعدا عه ری دس تو مینویسم
راسی وهال تا قسمت آخرش عه تلوزیون روز یکشنبه آینده پخش بشه حتما لینک دانلودشو مینم عه توی کت وبلاگو ............

هومان چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.nvayganzeba.vcp.ir

باسلام ممنونم ازاینکه به ما سرزدید
جمع نظرهای شما بسیار عالی بود امیدوارم موفق باشید ازاینکه دوباره اومدم خیلی خوشحالم راستی اگه پیشنهاداتی از هر دو طرف باشه من خوشحال میشم
با تشکر سایت نوایگان
www.nvayganzeba.vcp.ir

سلام منم از شما بسیار ممنونم.

مهدی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام خدمت آقای قانعی
تازه این وبلاگو پیدا کردم خیلی خوه کاشکی یکم زودتر لودش مکردین
بابا خدا قوت

سلام از اینکه نظر دادید و به وبلاگ سر زدید ممنونم
به زودی چندتا کلیپ زیبا برای دانلود میگذارم روی وبلاگ

فرزاد صادقی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.vaselabad.blogfa.com

درود بر بچه های خوب نوایگان داراب

من اهل روستای واصل آباد از توابع فسا هستم و اگر به وبلاگمان سر بزنید بیشتر اطلاع پیدا میکنید

ولی چیزی که خواستم بدونم اینه که چه فصلی در روستا آباد و خوش میگذره و خوبه و چطوری باید آمد اونجا یعنی از کجای جاده داراب به بندر باید پیچید و چند کیلومتر تا این جاده فاصله داره و چقدری هم خاکی داره
اگر بیایید ودر وبلاگ روستایمان جواب بدهید زودتر میفهمم

موفق باشید درود بر جونای نوایگان
اینم بگم که:
یکی از بچه های نوایگان هم در مدرسه ده خیر در سال 63 کلاس دوم راهنمایی باهم بودیم که اسمش متاسفانه فراموش کردم اون باید حالا هم سن و سال من باشه و 40 سالشه
اون موقع بجه لاغر اندام و فرزی بود و ادعا داشت که برای بالا رفتن از کوه خیلی زرنگه

سلام آقای صادقی از اینکه به وبلاگ نوایگان طنز سر زدید ممنونم.
نوایگان ۳۵ کیلومتری جاده داراب بندر عباس است که بعد از اون سمت راست ۹ کیلومتر فرعی داره جاده آسفالت و خیلی خوبی داره تمام فصلهای نوایگان واقعا دیدنیه.

فرزاد صادقی یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.vaselabad.blogfa.com

اقای قانعی از اینکه جوابم دادید ممنونم و از اینکه به وبلاگ روستایمان هم سر زدید بیشتر شرمنده مان کردید

اگر دوباره به وبلاگ سر بزنید و جوابها و خوشامد گویی هم ولایتی های منم هم ببینید بد نیست

زنده باد بچه ده

سلام نظر لطف شماست چشم.

ابی استقلالی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام اقای قانعی ؛واقعاسایت باحالی داری دستتون دردنکنه؛سعی میکنم براشمامطلب بفرستم؛یاعلی

سلام از اینکه نظر دادید و به وبلاگ سر زدید ممنونم
من منتظر مطالب خوب شما هستم

ابی استقلالی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

توسون که شدسیری اوناربخورم بابرمه برمه سبزی؛سیرتازه هم عه پاش

دهنمون و آب ننداز همشهری !!!!!!!

ابی استقلالی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام اقای قانعی حال شما؛اسم چندتاازبازی های قدیمی نوگون رابراتون میزارم‏ یادش بخیربا دوستان بازی میکردیم (ریگ بالی؛موچیزو؛چوغ کیلی؛هف سنگو؛چارخونو؛گوش گوشو‏)باتشکرازشما؛یاعلی

سلام همشهری
واقعا جالب بود آفرین
یاد قدیمها را زنده کردی

زنده باد تمام استقلالی ها

محمد سجاد صادقی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:02 ب.ظ

می یی بیریم تو کوچه بازی بکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد