NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

گزارش تصویری یک دعوا در اطراف نوایگان

سلام به روستای نوایگان سلام به اهالی خونگرم نوایگان 

 

کلیپ خنده داری که برایتان در نظر گرفتم در یکی از  

روستاهای اطراف نوایگان اتفاق افتاده 

 پیشاپیش از  بکار بردن برخی الفاظ نامناسب  

در این کلیپ توسط شخص گزارش دهنده  

 عذر خواهی میکنم . نظر یادتون نره 

برای دیدن این کلیپ زیبا و خنده دار کلیک کنید  ۱۸+ 

 

 http://s1.picofile.com/file/7492755157/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%A7.3gp.html

نظرات 9 + ارسال نظر
گمنام دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام عجب کوشتیر باحالی بید
اما نا داوری در ان مشهود بود
در کل دمت گرم

واقعا کوشتیر خووی بید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

ابی استقلالی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام ؛دستت دردنکنه عالی بود؛کلی خندیدیم؛مال کجاست؛

سلام قابلی نداشت
مال همین نزدیکی هاست !

انصاری دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام من مطمئنم نواگونی نیستن چون نواگونی ها اینقدر بی رحم نیستند که بگذارند دوتا بچه بیگناه و نادون به جون هم بیفتند ولی به هر حال دلم گرفته بود با دیدن این کلیپ یه عالمه خندیدم.
ممنون آقای قانعی

سلام با نظر شما موافقم
ولی منکه نوشتم اطراف نوایگان.

البرزی یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.aminart.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضور و نظرتون
وبلاگ دیدنی یی دارید...

سلام نظر لطف شماست
متشکرم

... از شیراز شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام موفق..
من تازه وبلاگت رو کشف کردم ..خیلی عالیه ...همه این مطالب از خودته ؟ ضرب المثل ها - عکس ها ..؟
آقا واقعا دست درد نکنه..
ضمنا آقای گمنام رو هم می شناسم

یه پیشنهاد هم دارم

سعی کن مطالب تنوع داشته باشه و مدام از لهجه شیرین نوگونی مطلب ننویس ولی در کل کارت عالیه

سلام از پیشنهادات ممنونم.
و از آشنایی با شما خوشحالم.
و از نظرن متشکرم.

... از شیراز یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام موفق
نظر قبلیم رو که هنوز تأیید نکردی
ولی باز میخوام نظر بدم

به نظر من اگه بتونی یه جورایی مطالب وبلاگت رو مرتب کنی خیلی عالی میشه...
خیلی در هم بر همه ...البته ببخشیدا که رک گفتم

سلام
من که نظر شما را تایید کردم بالا را نگاهخ کن تاریخش هم ببین.
پیشنهادتونم حتما عملی خواهد شد آقای ... از شیراز

... سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام موفق
1. ممنون که زود جواب میدی
2.باز نظر !!!
3.مطالب این سایت فقط به درد نواگونی ها میخوره بقیه فکر نکنم چیزی سر در بیارن !
4.چه خبر از گمنام ؟

سلام
من نمیخواهم که مطالبم به درد کسی بخوره هدف من اینه که اگر کسی اومد به اینترنت سر زد و کار هایش را انجام داد برای سرگرمی به اینجور وبلاگها سر بزنه چون فضای مجازی متاسفانه فضای نا امن اخلاقی داره که باعث فساد میشه.
اگر وبلاگهای جذاب زیاد بشه و کسانی برای انواع سلیقه ها حرف برای گفتن داشته باشند و مخاطب داشته باشند خیلی از راههای انحرافی برای جوانها بسته میشه.
اگر وقت داشتم و میتوانستم بیشتر به وبلاگ برسم حتما بهتر میشد.
من برای این وبلاگ هفته ای یک ساعت وقت میگذارم و مخاطبینم هم نوایگانی ها هستند.
گمنام هم مشغول تحصیله و از من کیلومترها فاصله داره.
از نظرت ممنونم.

گمنام شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام خدمت حاج آقای قانعی
بابا مشهور شدم خودم خبر نداشتم
راستی محرم نزدیکه و حال و هوای محرم داریم
قطعه ای کوچک مینویسم حلت عوض شه
ابالفضل باوفا علمدار لشگرم
مه هاشمی نسب امیر دلاورم
راستی آقای ... از شیراز شما چطورین؟
مطمئنی منا میشناسی؟

سلام گمنام واقعا به معنی کلمه این روزها گمنامی !
در هر صورت برای ما عزیزی.
محرم و صفر برای ما هم دعا کن
التماس دعا.

parviz ansari یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ

خیلی خشنگ بییییییییید ...

واقعا خشنگ .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد