NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

نوایگان باکلاس

 

با سلام وعرض معذرت از غیبتم مدتی که نبودم مشغول اسباب کشی بودم . 

ولی توی این مدت نظرها را چک میکردم که عده ای که تعدادشان هم  

 کم نیست انتقادهایی  

بعضا شدید که قابل تایید آنها نبود داشتند و و از با کلاسی خودشان صحبت به  

میان آورده بودند و  

این زبان نوایگانی وبلاگ  را مایه ی سرشکستگی خود دانسته بودند 

 و مخصوصا مخصوصا نسبت به ضرب المثلها اعتراض داشتند بنده سرا پا تقصیر از همه جا  

بی خبر تحقیقی کردم دیدم  

که ای دل غافل من این ضرب المثلها را اشتباهی نوشته بودم واینها ۷۰۰-۸۰۰  

سال پیش 

 در نوایگان رسم بوده و بر آن شدم ضرب المثلهای امروزی نوایگان را بنویسم تا  

برو بچ با کلاس را شاد کرده باشم  و من هم کلاسی گذاشته باشم:    

 

ماکرو ویو به ماکرو ویو می گه روت سیاه!  

موش تو سوراخ نمی رفت ساید بای ساید به دمبش می بست! 

آب در "آب سرد کن" و ما تشنه لبان می گردیم! 

آب که سر بالا میره، قورباغه "هوی متال" میخونه!!! 

پرادو سواری دولا دولا نمیشه! 

نابرده رنج گنج میسر نمی شود --- مزد آن گرفت جان برادر که کلاه برداری کرد 

"کافی میت" نخورده و دهن سوخته! 

اسکانیا(scania) بیار باقالی بار کن! 

گر صبر کنی ز قوره، لوپ لوپ سازی! 

پاتو از پارکت درازتر نکن! 

هری پاتر آخرش خوشه! 

قربون بند کیفتم، تا کارت سوخت داری رفیقتم! 

گیرم پاپی تو بود فاضل --- از فضل پاپی تو را چه حاصل 

ندیدیم اورانیم ولی دیدیم دست مردم! 

ادکلن آن است که خود ببوید --- نه آنکه فروشنده بگوید 

بزک نمیر بهار میاد آناناس با خیار درختی میاد! 

یا منچستریه منچستری یا رُمیه رُمی(AS Rom

سرش بوی پیتزای سبزیجات میده!!! 

آنتی بیوتیک بعد از مرگ سهراب! 

بیفستراگانوفه خالته، بخوری پاته نخوری پاته! 

خلاصه اینم تقدیم به تمام با کلاس های نوایگان و خوش تیپ های نوایگان سیتی 

امبدوارم خوششون بیاد