NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

نوایگان و شعر برکه شهربی

 

 سلام به دوست داران نوایگان  

 این شعراز آقای گمنام به دستم رسیده که با تشکر ازایشان به شما تقدیم میکنم: 

 

روزی که میرم عه بهرو 

روز باغریزی و پاکن  


  

روز سختن خار دودو 

فصل خوب رز بریدن 

  

زیر سنگهای بن احمد 

 رد تشهای تو مونده 

 

حسن کرم همه ی 

خارهای باغش سوزونده 

 

تو بچه گدار ریگی  

همش توی برکه میکی 

 

حالا من تنها و خسته 

توی این برکه شهربی

 

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد علی سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.mahdaviat59.mihanblog.com

آقای گمنام..آقای محترم..آقای عزیز..فدات شم..دورت بگردم..قربونت برم،اسم مردم رو تو شعرت نیار عزیزم

سلام آقای عابد من از طرف گمنام از شما تشکر میکنم ضمنا گمنام از کسی که اسمشو آورده اجازه گرفته البته اینو خودتم میدونی

کامپیوتر مرکزی داراب جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام رفیق
خیلی با ضرب المثل هات حال کردم! دمت گرم!
من ساکن دارابم ولی اصل و نصب نوایگانی دارم...
سبز باشید و پاینده

سلام همشهری
از لطف شما بی نهایت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد