NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

NAVAYGAN TANZ نوایگان طنز

نوایگان تصاویر مطالب طنز sms شعر عکس مربوط به #نوایگان# موفق قانعی***

دلم برای چرخروس تنگ شده

 

با سلام ششمین شعر خودم را با دلتنگی هایم سرودم

تقدیم به شما اهالی خوب نوایگان  که همیشه  

دلتون برای زادگاه و وطنتون تنگ میشه 

و قشنگی چرخروس (( سهره  )) را با هیچ قشنگی 

عوض نمیکنید و صدای اون به شما آرامش میده 

 برای دانلود و شنیدن صدای چرخروس  

به سمت چپ وبلاگ قسمت دانلود کلیپهای صوتی و تصویری مراجعه کنید

 

دلم برای نواگون تنگ شده 

دلم برای چووارون تنگ شده 

 دلم برای لطف و صفا تنگ شده 

دلم برای بونه ها تنگ شده  

دلم برای تنگ رم تنگ شده 

دلم برای تنگ طه تنگ شده 

دلم برای شلغم و لتیر تنگ شده 

دلم برای شهرک غدیر تنگ شده

دلم برای برکه میک تنگ شده  

دلم برای گدار ریگ تنگ شده 

دلم برای مرغ و خروس تنگ شده 

دلم برای چرخروس تنگ شده  

 

 

 

 

 نوایگان باغهایی زیبا با پرنده هایی زیبا 

  

  

نوایگان روستایی در دل طبیعت 

  

 

 نوایگان طنز

   

 

نوایگان و کل چرخروس

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین انصاری جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام
شعرت بد نبود ولی عکسهای خیلی قشنگی از چرخروس گذاشتی عالییییییییییییی بود
صدای چرخروس را هم دانلود کردم کیفیتش کم بود ولی منو خوشحال کرد
کم کم داره وبلاگت حرفه ای میشه ای ول

سلام آقای انصاری
صدای چرخروس بهتر و با کیفیت تر از این را نتونستم تهیه کنم
از اینکه به وبلاگ سر زدید و نظر دادید ممنونم

ابوذر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ http://nvayganzeba.vcp.ir

سلامخستهنباشی عکسای جالبی گذاشتی دست دردنکنه
باعرض معذرت یه خورده ایی کلمای نوگونی اشتباه املایی داره تو ذوق می زنه. بچه درسش بکن که ایطو خیلی خوشمزه نی
باتشکر فروان از زحمات جناب عالی

سلام آقا ی کمالی
با تشکر از اینکه به وبلاگ سر زدید
در اولین فرصت امر شما را اطاعت می کنم

هومان دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.nvayganzeba.vcp.ir

با سلام خدمت دوست عزیزم امیدوارم روز به روز وبلاگت قشنگتر شود و در راه هدفت موفق باشی

سلام
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد